Studnia bez dna

Pasja to nie tylko realizacja swoich ambicji, celów i marzeń. To nie tylko odskocznia  od codzienności. To również studnia bez dna i niekończące się wydatki.

Naszło mnie na ten krótki wpis ponieważ jak co miesiąc dość szybko żegnam się ze swoją wypłatą, a spowodowane jest to kolejnymi wydatkami na rower. Oczywiście są one duże ze względu na nadchodzącą wyprawę rowerową po Rumunii, ale wynikają także z tego, że z rowerem spędzam niemalże każdy swój dzień i taka eksploatacja weryfikuje nie tylko moją wytrzymałość fizyczną ale także mój portfel. 🙂

Jestem właśnie w trakcie realizacji już trzeciego projektu na stronie PolakPotrafi.pl i zbierania dodatkowych funduszy na zakup nowego sprzętu nagrywającego. Kiedy przyjdzie nam ogólnie zainteresować się projektami umieszczanymi na tym crowdfundingowym portalu, zauważymy, że to nie tylko mój problem, ale w zasadzie wszystkich, którzy chcą się realizować w swoich ulubionych pasjach i zainteresowaniach.

To ważne żeby ludzie zrozumieli, że takie rzeczy wcale nie przychodzą łatwo. W tym wpisie pomijam wszelkie logistyczne sprawy, a skupiam się na tych pieniężnych aspektach. Kiedy podliczę sobie każdego roku ile wydaję na rower i dodatkowe akcesoria ułatwiające życie w podróżach rowerowych to łapię się za głowę. Nie wydawałem tyle nawet na eksploatację samochodu, którym kiedyś (dawno temu) jeździłem nawet do sklepu oddalonego o 500m od domu. 🙂

Tak, przepraszam, musiałem dać upust swoim żalom bo kiedy każdego roku przed kolejną podróżą rowerowa łudzę się, że nie będę liczył każdego grosza, to tak się nie dzieje. Jedno jest pewne i zdania nie zmienię – wszystko to jest absolutnie warte tych doznań, wspomnień, wrażeń i satysfakcji z osiągniętych celów. Zawsze znajdzie się jakieś rozwiązanie i ludzie, którzy wesprą i pomogą. A aktualny projekt jest na to idealnym przykładem!

Bart

 

Trwający projekt Robinsonady Rowerowej

https://polakpotrafi.pl/projekt/robinsonada-rowerowa-po-balkanach-vol-3-rumunia-na-?utm_source=projects

logo

 

Skomentuj

